joi, 18 iunie 2009

un nou inceput!

Ma gandesc, din ce in ce mai des in ultimul timp, ca am devenit tot ceea ce jurasem acum cativa ani ca NU am sa fiu. Imi amintesc... aveam un contur bine stabilit. In linii mari imi promisesem sa fiu buna, sa nu cert niciodata copii, sa am rabdare, sa nu ma gandesc prea mult la bani, sa fiu cea mai buna in ceea ce aveam sa fac si sa am sufletul pereche mereu langa mine. Azi, dupa multi ani, sunt exact opusul . Am constatat, cu parere de rau, ca sunt doar Roxana: egoista, nervoasa, agitata, rautacioasa, impulsiva, fara planuri mari, obosita mai tot timpul, grabita, pe copii ii iubesc dar de la departare si nu sunt nici pe departe cea mai buna in ce am ales sa fac. Cat despre sufletul pereche... este o poveste lunga, daca ar fi sa o rezum as spune ca l-am dat afara pe usa . Aaa... am uitat de bani, nu imi face placere dar trebuie sa ma gandesc la resursele materiale; stiti cum se spune: banii nu aduc fericirea, dar o intretin! as fi ipocrita daca nu as recunoaste asta... si nu sunt!!! Da, am si calitati, nu imi place ipocrizia si nici minciuna si mi-am pastrat feminitatea. Frumoasa nu sunt, decat in unele zile, mai sunt zile in care sunt draguta, dar mai mereu sunt uratica... stiu ca suna ciudat dar asta este adevarul. Nu stiu care sunt variabilele infatisarii mele insa stiu rezultatul, il observ. Insa per total nu sunt nici pe departe aproape de ce imi propusesem.
Partea buna este ca nu am decat... foarte putini ani , ca am toata viata inainte si mi-o pot trai asa cum vreau eu. Nu este tarziu pentru o schimbare, chiar mai multe! Viata mea are un contur neregulat acum, dar am sa fac tot ce pot pt ai da un nou contur. De data asta o sa fie unul regulat, cu linii puternice, viu colorate. Idei am destule, dar imi mai trebuie un izvor de energie!

Niciun comentariu: