joi, 18 iunie 2009

Fara jumatati de masura!

Si daca sunt singura este pt ca asa vreau, este alegerea mea si in definitiv, cine stie mai bine, decat mine, ce imi trebuie. Poate nu am intanit persoana potrivita sau poate nu sunt pregatita pt "totdeauna", poate inca mai traiesc in trecut... nu stiu. Ce stiu este ca sunt singura si nu imi este frica de asta, mai stiu si ca nu am sa raman asa. Acum asta mi se potriveste cel mai bine, sunt libera sa fac alegerile care ma avantajeaza, nu imi fac programul in functie de nimeni, petrec cand vreau, unde vreau, cu cine vreau. Daca nu am chef de iesit nu trebuie sa dau un milion de explicatii, daca ma simt rau nu trebuie sa fac pe nimeni sa inteleaga asta. Nu am nevoie de compatimire, pot avea grija de mine singura. Si mai presus de orice prefer compania mea decat o companie neplacuta. Eu imi pot face timpul sa treaca intr-un mod agreabil. De ce sa ma agat de bratul unui necunoscut si sa ma straduiesc sa ii fac pe plac? De ce sa ne pierdem timpul incercand sa aprindem o flacara care nu a existat si nu va exista niciodata, cand putem investii timpul asta in altceva? Pt ca societatea in care traim incurajeaza asta?
Eu nu ma multumesc cu jumatati de masura, paharul este plin doar atunci cand este plin, nu exista jumatatea plina a paharului atata timp cat exista jumatatea goala, cel putin nu pentru mine si mai ales nu in dragoste. Da! asta e ceea ce vreau, nu este nimic altceva care sa ma convinga sa imi schimb viata, care sa ma faca sa renunt la tabieturile mele. Ca sa schimb ceva trebuie sa merite!!! Sunt dispusa la schimbari doar atunci gand voi gasi persoana care sa imi faca sufletul sa vibreze, care o sa imi zguduie inima cu fiecare cuvant. Pana atunci eu ma simt bine asa cum sunt.
O legatra pe viata este ceea ce imi doresc, dar nu voi face din asta un scop. Este acelasi lucru cu un tur al Asiei: este ceva ce mi-ar placea sa fac si voi face tot ce tine de mine ca sa se intample.

Niciun comentariu: