joi, 18 iunie 2009

Oala astept capac!!!

la fiecare oala se potriveste un capac!
cineva m-a intreba azi ce sunt... eu spun ca sunt oala. si ce fac? fac supa(rata)! sunt o oala care face supa! de ce fac supa? pentru ca supa este ca viata mea, este simpla, are putine ingrediente (dar sunt cele de baza), este zemoasa, usoara, nu cade greu la stomac, si ce este special la supa mea... este f aromata, are tot felul de arome si toate sunt presarate de oamenii din viata mea. partea proasta (este inevitabil sa nu fie una) este aceea ca NU AM CAPAC! da, este partea proasta. de ce? pt ca se pierd aromele si nu vreau sa ajung o supa comuna!!! este de ajuns cu sunt supa, puteam sa fiu ciorba, era mai complexa, dar sa mai fiu si o supa simpla... precum supa de la spital... nu vreau eu stiu care este masura capacului meu dar acesta se incapataneaza si nu vrea sa accepte, poate vrea sa fie oala, dar eu nu pot sa fiu capac! suntem din acelasi set si suntem fabricati unul pt altul , i-am spus ca o sa ajung o simpla supa in absenta lui. pentru asta mai apare periodic in viata mea si dc nu se comporta precum capacul, macar imi mai adauga arome. el mi-a adus cele mai multe din arome: de zile bune, de zile proaste, de supa(rare), exotice... de tot felul! asa ca: sunt o oala care isi asteapta capacul! nu caut, astept. sper sa nu vina prea tarziu!!!

Niciun comentariu: